تحویل به موقع خودروهای مدیران خودرو در شرایط نامتعارف صنعت خودرو

مجموعه :خودرو

در حالی که نمایندگان فروش محصولات برندهای خارجی وضعیت نامشخصی در تحویل خودرو های قرارداد شده مشتریان خود دارند و خودرو سازان تحت حمایت دولت نیز با بهانه کردن وضعیت نامشخص وضعیت ارزی، در تحویل خودرو های مشتریان در سررسید مقرر تاخیر دارند، روند تحویل خودرو های مدیران خودرو فارغ از همه بهانه‌ها در زمان مقرر انجام می‌گیرد.

بازارهای اقتصادی ایران از اواخر سال گذشته در پی نابسامانی‌های ارزی تحت نوسانات مختلف قرار گرفت تا با بدعهدی‌های طرف های متعهد در برجام این نابسامانی ها به اوج خود برسد. این روند، آغاز تحول‌های مختلف بازارهای اقتصادی ایران گردید.

بسیاری از ساز و کارهای اقتصادی و تعاملات انتقال ارز در تامین هزینه دستخوش تغییر قرار گرفت و تا کنون نیز به ثبات و روال مشخصی نرسیده است. این وضعیت سبب شد تا  بسیاری از شرکت های فروش محصولات خارجی و حتی شرکت های تولید کننده داخلی دلایل به ظاهر مقبولی را به مشتریان خود ارائه داده و بازار خودرو را برای آن ها پرایهام توصیف کنند.

توقف‌های بلند مدت در عرضه محصولات، کاهش و حتی در مواردی توقف در عرضه قطعات یدکی به نمایندگی‌ها و بازار مصرف به بهانه تعیین قیمت‌های جدید، عدم مشخص کردن قیمت‌گذاری جدید و منتظر نگه داشتن مشتریان در ابهام و تنها بسنده کردن به پیش فروش‌های مدت دار با موعد تحویل یکساله و بیشتر، تمام فعالیت خودرو‌سازانی بود که همواره حمایت های مختلف دولتی و غیر دولتی را با خود به همراه داشته‌اند.

اما شاید بدترین بی‌تفاوتی و سستی این شرکت‌ها را بتوان عدم به موقع تحویل خودرو های پیش فروش شده از جانب آن ها دانست. خودروهایی که پیشتر قراردادهای آنها با قیمت های قطعی در این شرکت‌ها منعقد شده و حالا در نوبت سررسید تحویل، خودروها به بهانه‌های مختلف با تاخیرهای غیر قابل توجیه، کج دار و مریض به خریداران تحویل داده می‌شود.

تحویل خودرو

تمام وضعیت های نامشخص و فرآیندهای جدید و پر ابهام در پیشبرد فعالیت های لازم و تامین درخواست مشتریان در 6 ماهه اخیر برای کلیه شرکت‌های داخلی یکسان بوده است. در همین شرایط، شرکت مدیران خودرو خود را موظف به تامین و تحویل خودروهای مشتریان دانسته و بر همین اساس کلیه واحد های اجرایی را موظف به تلاش مضاعف برای محقق ساختن این مهم کرده است.

تصمیمی که در نهایت منجر به تحویل به موقع تعهدات به مشتریان گردید. بدون تردید این شکل از مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی در روند افزایش رضایتمندی مشتریان موثر خواهد بود. راهی که مدیران خودرو در سال‌های اخیر بر آن تاکید کرده و در هر موضوعی سعی در محقق ساختن آن داشته است.

در حال حاضر کلیه تعهدات عمومی مدیران خودرو در زمان مقرر و مطابق سر رسید خود به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده می‌شود. نمایندگان مجاز این شرکت در سراسر کشور موظف با پاسخگویی لازم به مشتریان و اعضای خانواده بزرگ مدیران خودرو در حوزه های خدمات فروش و پس از فروش شده اند. بدون تردید این مسیر در نهایت منجر به رضایتمندی مشتریان و اعتماد سازی لازم بعنوان اصل مشتری مداری به این برند خواهد بود.

رپورتاژ آگهی: دیجیاتو این مطلب را تایید یا تکذیب نمی‌کند.

دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدید ترین مطالب خودرو

بیشتر بخوانید

شانس شما در خودرو

بیشتر بخوانید
جدیدترین مطالب
پربیننده هفته
پربیننده ماه
  • فال حافظ
  • لینک دوستان
  • فقط بخند
  • عاشقانه

دنیای فناوری

سینما و تلوزیون